تیرِ خلاص 2

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

پری فایده ندارِ ، دیگه پشیمونی تــــــــــو

خرجِ بی حاصل شده ، این همه مهمونیِ تو

ببین دریایِ دلت ، آبستنِ موجِ بلنـــــــــد

دیگه نوری ندارِ ، چراغِ شمعدونی تــــــو

***

آوام شدی با دلِ مستــــــــت

بد نام شدی با گلِ دستــــــت

ترسِ دل من بی تو همیشـــــه

دلم خسته شد از رفتارِ پستـت

***

گلِ تو بی بوشدِ ، تا بو کنم برگــــــای اون

دل تو جوری سوارِ ،  پیکر و ژرفایِ جـــون

آخه تا کی بمونم ، اسیر غمهایت باشــــم

برو پوکیدی دلم ، تا پر نشه دریای خون

***

خوشنام شدی از کینه بســــتن

آروم شدی با هر چه گفتــــن

وعده ی دلت موندِ در آغـوش

مستانه برو به جایِ خفــــتن

***

آخرش یادت باشه ، شمشیر پارگـــــــی زدی

با زبون بی وفا ، پیام فتنگـــــــــــــــــی زدی

کوچه ها دل خور شد از ،  سنگِ دروغایِ شما

رویِ دیوارِ دلم ، پایانِ زندگــــــــــــی زدی

***

لیلی نشدی برایِ مجنـــون

شرجیِ دلت هوایِ بـــارون

من موندم و تارِ عنکبوتــت

تو خاطرهام نمایِ زنـدون

***

آزارم شدی با دلِ خســــــتت

بد نام شدی با دلِ مستــــــت

ترسِ دلِ من بی تو همیشــه

ای کاش قلم شکسته دستت

***

جاسم ثعلبی (حسّانی)

13/06/1391

 

 





:: برچسب‌ها:
تیرِ خلاص 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1674
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : دو شنبه 13 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی